شادابی

۲۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رایحه ی چالش برانگیز این عطر ، بسیاری از برند های بزرگ عطر سازی جهان را بر آن داشت تا رایحه ی محصولات تولیدی خود را به سمت این رایحه ی اکسیر مانند شبیه تر کنند ...


ادکلن زنانه الین (Alien)

پر فروش ترین ادکلن زنانه سال 2011 و 2012 در فرانسه


رایحه ای مرموز ، افسون گر و جادویی ...


تقدیم به خانم های شیک و مشکل پسند

با ماندگاری طولانی


با بسته بندی اورجینال و فوق العاده شکیل

به همراه کیف و دفترچه اورجینال



قیمت : 39000 تومان



رایحه ی چالش برانگیز این عطر ، بسیاری از برند های بزرگ عطر سازی جهان را بر آن داشت تا رایحه ی محصولات تولیدی خود را به سمت این رایحه ی اکسیر مانند شبیه تر کنند. رایحه ای عجیب و غریب از یک رویای آشنا که به سرعت به کیمیایی جادویی تبدیل شد و چون پیچکی بر اندام بانوان بی بدیل تنید. هوشمندی ، فلسفه ی بارز این رایحه بوده که عمیق و مرموز به باورهای زنانه تلنگر زده و ابتدایی جذاب را بر سر راه ها قرار داده است. کهربا ، ترکیبات جنگلی ، یاسمن هندی و سایر ترکیبات معطر مرموز اصلی ترین بازیگران در ایفای نقش این رایحه ی بی نظیرند. شخص های Dominique Ropion و Laurent Bruyere سازندگان این همیشه جاودان صنعت عطر سازی اند.
به جرات می توان گفت این عطر جز پرفروشترین و ماندگارترین عطر در تمامی طول صنعت عطرسازی جهان می باشد.


قیمت : 39000 تومان

 

ویژگی های محصول:
عمر محصول : 12 الی 16 ساعت
قدرت خوشبویی: عالی
پیشنهاد استفاده : روز و شب
مناسب برای : زنان
سن مصرف : تمام سنین
بو: ملایم و شیرین
فصل: چهار فصل



مشخصات محصول:
نام ادکلن : Alien
شرکت تولید کننده : Thierry Mugler
کشور تولید کننده : فرانسه
حجم : 90 ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume


روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 39000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

حشره کش و چراغ خواب آسان خواب . دو دستگاه کاربردی در یک دستگاه! پدیده سال 2011 بدون نیاز به قرص و مواد دیگر. فقط کافیست این دستگاه را به برق بزنید تا خوابی آسوده را تجربه کنید ...


حشره کش و چراغ خواب آسان خواب

دو دستگاه کاربردی در یک دستگاه!

پدیده سال 2013

بدون نیاز به قرص و مواد دیگر

فقط کافیست این دستگاه را به برق بزنید

تا خوابی آسوده را تجربه کنید ...

فوق العاده شیک ...



قیمت : 12800 تومان

دیگر جایی برای اسپری های حشره کش وجود ندارد

 دیگر نیازی به دستگاهای برقی و صدادار نیست

دیگر توسط اسپری ها خودتان مسموم نمی شوید

 نیازی به خرید قرص و دارو نیز برای این دستگاه ندارید!



قیمت : 12800 تومان

حمله و نفوذ حشرات موذی به محل زندگی و کار انسان همیشه مشکلات و ناراحتیهای زیادی با خود به همراه داشته است. بیماریهای عفونی و پوستی از شایعترین بیماریهایی هستند که حشراتی چون مگس، سوسک ، پشه و... می توانند از طریق تماس با غذا و یا گزیدن آنرا به انسان منتقل کنند.راه حلهای گوناگونی مانند سم پاشی، اسپری حشره کش و ... برای مبارزه با این حشرات وجود دارد که متاسفانه اکثر آنها با وجود هزینه بالا کارایی لازم را نداشته و یا به دلیل اثرات جانبی سوئی که به جا میگذارند از طرف اکثر پژوهشگران رد شده اند.

 مضرات استفاده از حشره کش ها:
 • صرف هزینه بالا برای تهیه انواع اسپری و قرصهای حشره کش
 • به دلیل ایجاد آلرژی در بلند مدت برای انسان مضرند
 • آلاینده محیط زیست هستند.
 


قیمت : 12800 تومان


 
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

مجموعه آشنای محبوب 1 و 2، ناگفته های زناشویی به صورت پرسش و پاسخ. پکیج اورجینال، کامل و بینظیر برای راهنمایی تمامی زوج ها. دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و وزارت ارشاد اسلامی ...


مجموعه آشنای محبوب 1 و 2

ناگفته های زناشویی به صورت پرسش و پاسخ

پکیج کامل و بینظیر برای راهنمایی تمامی زوج ها


دارای هولوگرام رسمی از وزارت بهداشت (شماره مجوز بهداشت 665/16332)

دارای مجوز رسمی از وزارت ارشاد اسلامی (شماره مجوز ارشاد 155/47845)


 پکیج کاملا اورجینال و شکیل شامل 2 DVD



قیمت : 15000 تومان

به موضوعات مهمی در DVD آشنای محبوب 1 (راهنمای زناشویی و بهداشت جنسی) پرداخته شده است، از جمله مقدمات آمیزش، رفتار جنسی، بهداشت جنسی، بیماری‌های جنسی، داروهای محرک، ناتوانی‌های جنسی، و ... و همزمان با استقبال بی‌نظیری که از این DVD بعمل می‌آید DVD جدید تحت عنوان آشنای محبوب 2 (ناگفته‌های زناشویی) برای استفاده خانواده‌های محترم عرضه می‌گردد. فروشگاه میهن استور این 2 مجموعه را در یک پکیج با قیمت بی نظیر عرضه کرده است.
همسرانی که بعد از مدتی که از رابطه زناشویی آنها می‌گذرد ممکن است کمی‌ها و کاستی‌هایی را در ارتباط جنسی خود با همسرشان را احساس کنند و از این بابت نگران باشند.  بسیاری از افراد به علت حجب و حیا از بیان مشکلات جنسی خودداری می‌کنند و این در حالیست که میزان شیوع اختلالات جنسی در بین خانواده‌ها قابل توجه است و به مداخلات آموزشی مناسب در این زمینه نیاز دارد.


قیمت : 15000 تومان

شــامل آمــوزش های زیر به صورت تصویری :
1 - بهـداشت جنسی
2 - رفتـار های جنسی
3 - بیماری های جنسی
4 - داروهای محــرک
5 - تنظیــم خانواده
6 - ناتوانی جنسی
با ارائه این DVD آموزشی به بیماری‌های شایع مانند انزال زودرس، اختلالات نعوظی، سرد مزاجی، بطور مفصل‌تر پرداخته‌ایم. امیداست با ارائه این DVD در جهت رفع مشکلات جنسی زوجین گامی برداریم.

آیا می‌دانید چه بیماری‌ها و خطراتی از رابطه زناشویی عارض می‌شود

که دلیل آن هم نداشتن اطلاعات لازم در این زمینه است؟


آیا می دانید بیشتر مشکلات زناشویی با گرفتن مشاوره

دلسوزانه و علمی به سادگی قابل حل می‌باشد




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 15000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

این پد را هنگام خواب کف پاهایتان قرار دهید،هنگامی که از خواب بیدار میشوید شاهد نتیجه شگفت انگیزی خواهید بود، یعنی پد کف پا که سفید بوده است، هنگام بیدار شدن کاملا مشکی شده است


پد دفع سموم بدن کینوکی - Kinoki

از بین برنده سموم مضر موجود در خون

تهیه شده از سرکه طبیعی گیاه اعجاب آور بامبو

کارایی منحصر به فرد در دفع سموم بدن

 افزایش انرژی و کاهش استرس را

با پد دفع سموم بدن کینوکی تجربه کنید ...



قیمت : 14800 تومان

هر بسته شامل 10 عدد پد مخصوص + چسب جداگانه می باشد

فقط در عرض 2 هفته و با قراردادن پد دفع کننده سموم بدن کینوکی در کف پاهایتان در هنگام خواب ، کلیه سموم مضر را از بدنتان خارج نموده و احساس شادابی و نشاط کنید.
اگر صبحها هنگام برخاستن از خواب احساس خستگی مینمایید ، اگر مرتبا بیماریهای مختلف شما را درگیر و ناراحت میکند و اگر از استفاده از داروهای شیمیایی خسته و ناامید شده اید، ما به شما پد دفع کننده سموم بدن کینوکی را پیشنهاد میکنیم.
فقط کافیست پد دفع کننده سموم بدن کینوکی را هنگام خواب کف پاهایتان قراردهید، بعد از گذشت 6 الی 8 ساعت که از خواب بیدار میشوید شاهد نتیجه ای شگفت انگیز از قدرت طبیعت خواهید بود، یعنی پد کف پا که هنگام استفاده سفید بوده است ، اینک هنگام بیدار شدن شما کاملا به رنگ مشکی درآمده است . یعنی سرکه بامبو در هنگامیکه شما خواب بوده اید تمام سموم و ضرات شیمیایی موجود در خون شما را جذب نموده است. این یکی از متداول ترین روشهای سم زدایی بدن در طول 200 سال گذشته در چین و ژاپن و تایلند میباشد.

درباره مضرات سموم بدن بیشتر بدانیم ....
با پیشرفت زندگی و جدایی از طبیعت و همچنین زندگی شهرنشینی ترافیک ، آلودگی هوا  و استفاده از غذاهای چرب بشر همواره تحت تاثیرات فراوان و مخرب سموم انباشته شده بدن خود می باشد.
وجود سموم در بدن با بروز علائمی مانند کج خلقی ، سردرد ، اختلال در سیستم گوارشی و هاضمه ، ایجاد حساسیت و آلرژی نسبت به مواد شیمیایی ، انواع عطرها و به طور کلی مواد مصنوعی همراه است.
پس مهم است به دنبال راهی برای از بین بردن و جلوگیری از تجمع این سموم خطرناک از بدن باشیم.
اینک می خواهیم محصولی را به شما معرفی نماییم که در این زمینه به شما کمک بزرگی خواهد کرد.



قیمت : 14800 تومان

هر بسته شامل 10 عدد پد مخصوص + چسب جداگانه می باشد

برخی از فواید محصول چسب دفع سموم بدن کینوکی :
سم زدایی بدن - از بین بردن آلودگی - افزایش انرژی -کاهش استرس , همچنین باعث بهبود در خواب - تسکین درد - بهبود گردش خون - سردرد - میگرن - کمردرد - اضافه وزن - افسردگی - کمبود انرژی - ناراحتیهای گوارشی - دردو ورم مفاصل - مرض قند - مشکلات قلبی - شکنندگی مو - یبوست - بدی تنفس می شود.
و نیز دفع مواد خطرناکی چون اوره - آرسنیک - جیوه - سرب و ... رفع فلزهای سنگین - زواید سوخت و ساز بدن -  سموم - انگلهای میکروسکپی - مخاطی - رفع مواد شیمیایی - سلولیت و ...
همچنین بالا بردن ایمنی عمومی در بدن - افزایش گردش خون - پایین آوردن کلسترول بد خون - رفع خستگی های مزمن و درد مفاصل.
با این پدها وقتی در خواب هستید سموم بدن را دفع ، جریان خون را بهتر و به تناسب اندام و زیبایی خود نیز کمک کنید.

طریقه استفاده از چسب دفع سموم بدن کینوکی :
کافی است قبل از خواب پدها را به کف پا بچسبانید و بگذارید 8 تا 12 روی بدن بماند تا خوب سموم را جذب کند.
به دلیل جذب سموم و زواید سوخت و ساز بدن طی شب پدها به رنگ تیره در می آید ، حتی ممکن است چسبنده نیز بشود که این امر بستگی به درجه مسمومیت بدن شما دارد.
بدن شما ممکن است در عرض چند روز سم زدایی شود و یا در مدت زمان بیشتری , بسته به وضعیت بدن دارد. به طور متوسط باید هر هفته دو بار این عمل تکرار شود و طی 5 هفته این کار به پایان برسد.
چسب دفع سموم کف پای کینوکی همان کارایی حجامت را دارد با این تفاوت که دیگر دردی احساس نمی کنید و زمانی که شما خوابید شروع به فعالیت می کند.
کینوکی با استفاده از قدرت تنظیف طبیعی سرکه دو بار تقطیر شده خیزران سموم و مواد خطرناک و مضر را از بدن شما بیرون می کشد و شما نتیجه را بی درنگ احساس خواهید کرد.

حذف سموم در هنگام خواب ...

به همین سادگی که قبل از رفتن به رختخواب یک پد را در کف پای خود قرار دهید

صبح روز بعد وقتی پد را برمی دارید شاهد تغییر رنگ پد از سفید به سیاه خواهید بود

در واقع سموم انباشته شده در بدن توسط پد جذب و از بدن شما خارج شده است ...



قیمت : 14800 تومان


 
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید. طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را حیرت زده خواهد کرد. برای اولین بار در ایران، دارای 3 سال گارانتی تعویض ...


ساعت دیواری طرح پروانه نگینی

زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید ...

ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر ...

طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما را

حیرت زده خواهد کرد

دارای 3 سال گارانتی تعویض توسط شرکت ایران کلاک

برای اولین بار در ایران



قیمت : 49000 تومان

ساعت دیواری طرح پروانه نگینی یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد. این ساعت دیواری دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور روانگرد تایوانی بهره می برد. هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح پروانه نگینی را که با 3 سال گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید.


قیمت : 49000 تومان

مشخصات محصول:
- جنس : پلکسی گلاس تایوانی
- سایز : 32*32
- رنگ : مشکی
- نوع موتور : روانگرد تایوانی
- مدت گارانتی: 36 ماه


قیمت : 49000 تومان

این ساعت از پلکسی گلاس براق ساخته شده است و فوق سبک می باشد

به راحتی نصب می شود، به راحتی جابه جا می شود، به راحتی تمیز می شود

این همان هدیه ای ست که

مدتها به دنبالش می گشتید

برای تقدیم کردن به آنان که دوستشان دارید …


آخرین چیزی که برای تکمیل کردن دکوراسیون منزل خود نیاز دارید ...



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

بند کفش نورانی نئون پدیده ای جدید، شگفت انگیز و فوق العاده شیک می باشد. اگر فعلاً خیال خرید کفش جدید را ندارید فقط می توانید با تعویض بند کفشتان یک احساس جدید را تجربه کنید ...


بند کفش نورانی نئون

در رنگ هـای مخـتــلف

مناسـب بــرای تمام سنـین پیر و جوان

به کفشــهای خود جلوه و زیبایی دوباره بدهید

و از تـــصادفــــات شبـــانه پیشگــــیری کنیـــد

یک هدیه زیبا برای جــوانان شیک پوش و خوش سلـــیقه

  اگر فعلاً خیال خرید کفش جدید را ندارید فقط می توانید با تعویض بند کفشتان

یک احساس جدید را تجربه کنید ...

قابل استفاده به صورت گردنبند و دستبند در میهمانی و جشنهای شما...


قیمت : 14800 تومان



اگر قدم زدن در خیابان به هنگام شب از علایق شماست با استفاده از بند کفشهای نورانی می توانید از خطراتی همچون تصادف و... پیشگیری کنید.

 یک هدیه زیبا برای جوانان شیک پوش و خوش سلیقه

بسیار زیبا و چشم نواز

 مناسب برای جشنها و میهمانی ها، ورزش و پیاده روی شبانه

مناسب بستن روی انواع کفشهای ورزشی و اسپرت، پوتین و کفشهای اسکیت

قابلیت سه مدل نوردهی متفاوت؛ تماماً روشن، چشمک زن یک حالته و دو حالته

ساخته شده از پلاستیک فوق العاده شفاف ، ضدآب و قابل شستشو

و ایمن بدلیل عدم وجود سیم در داخل بند ...


قیمت : 14800 تومان



مشخصات محصول:
- ابعاد: mm 8/2×800
- جنس بند: پلاستیک شفاف و ضد آب از جنس ABS.
- منبع تغذیه: باتری لیتیوم ساعتی 3 ولت.
- مدت زمان کار مداوم باتری 30 ساعت در حالت تمام روشن و 70 ساعت در حالت چشمک زن.



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 14800 تومان


 
  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

گردنبند Like

گردنبند Like جدیدترین و پر طرفدارین گردنبند عرضه شده در سال 2012، بهترین هدیه به طرفداران شبکه های اجتماعی. با طراحی تحسین بر انگیز و ظرافت خیره کننده. برای اولین بار در ایران...


گردنبند Like

به دوستانتان لایک بدهید !!!

محصول برگزیده سال 2012

پرطرفدارترین و پرفروش ترین گردنبند سال

بهترین هدیه به طرفداران شبکه های اجتماعی

ویژه هواداران

یک هدیه جالب و در عین حال استثنایی

بهترین سورپرایز برای علاقمندان

برای اولین بار در ایران


قیمت : 6800 تومان



این محصول به همراه یک زنجیر بسیار زیبا ارسال می شود

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید.گردن زیبای شماست....

Like مجازی دیده بودین...

حالا Like واقعی !!!

این گردنبند جدیدترین و زیباترین گردبند عرضه شده در جهان می باشد. طراحی تحسین بر انگیز و ظرافت خیره کننده این گردبند باعث شده است که تنها پس از گذشت چند ماه از عرضه آن طرفداران بی شماری را در سرتاسر جهان و به خصوص در بین کاربران شبکه های اجتماعی به دست آورد. این گردنبند برای اولین بار در ایران به همراه یک زنجیر بسیار زیبا توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود.


قیمت : 6800 تومان



یک گردنبند فوق العاده مناسب برای

پسران و دختران جوان

طراحی ظریف و فوق العاده

به روز باشید تا متفاوت شوید

فوق العاده شیک و زیبا

یک مدل بسیار پر طرفدار

طراحی تحسین بر انگیز، ظرافت خیره کننده


قیمت : 6800 تومان



این محصول به همراه یک زنجیر بسیار زیبا ارسال می شود

گردنبند Like


به دوستانتان لایک بدهید !!!

محصول برگزیده سال 2012

پرطرفدارترین و پرفروش ترین گردنبند سال

بهترین هدیه به طرفداران شبکه های اجتماعی

ویژه هواداران

یک هدیه جالب و در عین حال استثنایی

بهترین سورپرایز برای علاقمندان



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 6800 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

با ژل ها و پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن قد بلند شده و از آن لذت ببرید! این ژل ها در کف کفش قرار میگیرند و بطور نامرئی قد شما را در محیط بیرون بلند تر نشان میدهند.


ژل افزایش دهنده قد

پدیده بی نظیر سال 2012

معجزه ای در افزایش قد

افزایش قد 1 الی 5 سانتی متری در عرض چند ثانیه توسط Betall

بدون کوچکترین عوارض

آیا از کوتاهی قد خود در خیابان، مراسم ها یا محل کار خود رنج میبرید؟

دیگر نگران نباشید!

افزایش قد شما بوسیله کفی افزایش قد

بطور نامرئی قد بلند شوید و لذت ببرید ...

برای اولین بار در ایران


قیمت : 16800 تومان

با ژل ها و پدهای افزایش دهنده قد با راحت ترین روش ممکن قد بلند شده و از آن لذت ببرید! این ژل ها در کف کفش قرار میگیرند و بطور نامرئی قد شما را در محیط بیرون بلند تر نشان میدهند. شما می توانید این ژل ها را از 1 الی 5 سانتی متر تنظیم کنید و به راحتی در کف کفش خود قرار دهید. این محصول از جنس ژل سیلیکا تهیه شده است و فوق العاده مقاوم، راحت و شیک می باشد و همچنین با تمام کفش ها و سایزهای موجود در بازار سازگاری دارد.


قیمت : 16800 تومان

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید قد بلند است!

به طور نامرئی در عرض چند ثانیه

1 الی 5 سانتی متر قد بلندتر شوید

کامل ترین و جدیدترین روش تضمینی افزایش قد در دنیا

بدون استفاده از داروهای مخرب شیمیایی و زیان آور

پد های افزایش قد ضد حساسیت بوده و

به گونه ای متناسب با اورگونومی پا ساخته شده اند.

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید ...



قیمت : 16800 تومان

آیا از کوتاهی قد خود در خیابان، مراسم ها یا محل کار خود رنج میبرید؟

دیگر نگران نباشید!

افزایش قد شما بوسیله کفی افزایش قد

بطور نامرئی قد بلند شوید و لذت ببرید ...

دیگر کفش های پاشنه بلند را که به ستون فقرات آسیب می زنند

کنار بگذارید و از ژل افزایش قد طبی بهره مند شوید

مطمئن باشید که به اطرافیان خود هم توصیه خواهید کرد ...



روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 16800 تومان


  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰

ساعت ضد آب Casio EF-524

ساعت Casio EF-524 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود ...


ساعت ضد آب Casio EF-524

ساعت مچی کاسیو طرح ادیفایز

به همراه روز شمار

فوق العاده شیک و اسپرت

با 6 ماه گارانتی تعویض


برای اولین بار در ایران


قیمت : 49000 تومان

ساعت Casio Sport EF-524 یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده شرکت Casio می باشد. این ساعت دارای روز شمار نیز می باشد و همچنین در بسته بندی اوریجینال با 6 ماه گارانتی تعویض عرضه می شود. از دیگر خصوصیات این ساعت صفحه ضد خش و ضد آب بودن آن می باشد.

قیمت : 49000 تومان

مشخصات ساعت:
برند: CASIO EDIFICE 524
تولید : تحت لیسانس کاسیو ژاپن
ضد آب: 80 درصد ضد آب
وضعیت موتور:تک موتوره به همراه روز شمار
وضعیت فیزکی :شیشه ضد خش / بنداستیل
جعبه: دارای جعبه چوبی فوق العاده شکیل
ضمانت: 6 ماه گارانتی


قیمت : 49000 تومان

فوق العاده زیبا و شکیل

با بند استیل و شیشه ضد خش به همراه جعبه


مخصوص مشکل پسندان

با این ساعت مچی شیک


جذابیت خود را چندین برابر کنید...




آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید

ساعتی فوق العاده زیبا


جدید و خیره کننده ،هدیه ای مناسب

برای آنکه دوستش دارید …


یک ساعت اسپرت برای شیک پوشان

دارای روز شمار




روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

  • خرید پستی
  • ۰
  • ۰
خرید پستی آموزش PenTest و امنیت بوسیله مهندسی اجتمایی Social Engineering
خرید پستی آموزش PenTest بوسیله جاوا اسکریپت - Javascript for Pentesters - به همراه فایل های سورس کد
خرید پستی آموزش Penetration Testing شبکه های Wireless LAN - به همراه Tools ها و فایلهای کد برنامه ها
خرید پستی آموزش عیب یابی و رفع مشکلات اینترنت و شبکه - مناسب کاربران خانگی و اداری و مدیران خبره شبکه
خرید پستی آموزش جامع و کاربردی و کاربردی 300-208 SISAS CCNP Security Technology
خرید پستی آموزش جامع Implementing vSphere Data Protection amp; Replication
خرید پستی آموزش مبتدی تا حرفه ای MPLS از INE
خرید پستی آموزش جامع Monitoring amp; Troubleshooting VMware vSphere 6.0
خرید پستی آموزش جامع Network Virtualization with VMware NSX - Case Study
خرید پستی آموزش ساخت پس زمینه های موشن گرافیک بوسیله Blender
خرید پستی آموزش ساخت موشن گرافیک گل و طبیعت بوسیله Cinema 4D - به همراه فایلهای پروژه
خرید پستی آموزش ساخت App موبایل و تبلت برای iPhone و iPad - به همراه فایلهای پروژه
خرید پستی آموزش مدل سازی از طریق ترکیب قطعات در SolidWorks
خرید پستی آموزش ساخت جلوه ویژه غیب و ظاهر شدن بازیگر بوسیله After Effects
خرید پستی آموزش آماده سازی مدلهای سه بعدی برای ارائه و به صورت آنلاین
خرید پستی آموزش کار با نرم افزار Bass حیرت انگیز SubBoomBass
خرید پستی آموزش ساخت کامپیوتری صدای گیتار بوسیله نرم افزار Virtual Guitarist IRON
خرید پستی آموزش کار با کامپوننت های بوت استرپ - Bootstrap Components
خرید پستی آموزش برنامه نویسی Restful Service ها بوسیله زبان Java
خرید پستی آموزش کار با موتور رندر Octane برای Maya
خرید پستی آموزش تست برنامه های جاوا اسکریپت بوسیله Jasmine
خرید پستی آموزش ساخت برنامه های قدرتمند Python - میزبانی برنامه های عظیم پایتون در Google App Engine
خرید پستی آموزش آسان و کامل Skype for Business
خرید پستی آموزش Design Pattern یا الگوهای طراحی در زبان C++
خرید پستی آموزش آنالیز داده ها و تکنیک های آن در Excel
خرید پستی آموزش بی نظیر Collection ها و Generic ها در زبان C#
خرید پستی آموزش کامل Ethical Hacking: Hacking Mobile Platforms
خرید پستی آموزش افزایش بهره وری از طریق تست برنامه ها با Chef Cookbooks
  • خرید پستی